Tuesday, January 19, 2010

aqim..aqim..aqim

wah..byk sebenarnya nak cerita..tapi xada masa lah....nie yg wat aku xsabar nak beli notebook..dh booking msa PCfair ari tu..mslhnya..color yg nak tu blum sampai..bilalh nak sampai nie..u all nak tau..dari kecil aku suka tulis diari..now zaman dh canggih..kita luahkan dlm blog..diari biasanya rahsia..tapi blog leh kongsi sama..semenjak jadi ibu nie..byk benda yg ku nak tulis tentg ank..xtau knpa..mukin first anak..

aqim ankku yg semakin lasak..xlama lagi dh nak sethun..tapi aqim masih blum leh jln..risau pun ada..tapi ramai yg ckp bukn semua budk sma..aku mesti jadi ibu yg sabar..ari2 aku lihat berkembangn aqim..walau penat berkerja aku tetap melayan kerenah sekecil ni..semoga aku tabah menhadapi smua nie..ops kekdg samapi terlupa tanggungjwb sebagai istri..tapi aku cuba perbaiki..nasiblah dpt suami yg memahami..aku bertuah krn memiliki suamiku..walau xsekaya mana tapi aku bhgia..inilah berkat percintaan kami..xnak ceta pasal suamiku..first ari ni topik tentg raqam aqim...

Coming soon birthday aqim..aku n my hubby dh wat perancgn sedikit tentgnak sambut birthday aqim..this year first day aqim..xtau nak sambut cm na..tau semampu yg mna jer..perancgn dh dibuat..semoga apa yg diracg terlaksana..

aku n hubby a xtau nak kasi hadiah apa utk hari jadinya..nak jadiakn ceta weekend ada kami jln2 kat mall..tetiba kami jumpa mini car for budk..kami sma2 usha dan saling berpandgn..aku tersenyum n faham apa maksud my hubby..mukin otaknya fikir sma n aku..mulalh kami test drive mini car tu..wah..reaksi aqim memg cukup suka..cm profesional dia memandu..tapi mahal gak..diluar kemampuan..tapi dlm hati nak juga belikan..my hubby ckp nanti kita lihat bajet..klw ada rezeki lehlah kita belikan aqim..tapi tulah anak2 nie xleh ajar seng..biar diorg belajar sush..baru diorg tau meniali sesuatu..ehmm..aku ingat hubby aku terus nak beli..katanya klw beli sekrg alamatnya bukn hadiah dh..betul gak..apa pun aku kena sabar..

huhu..mai tengok aksi aqim n mini carnya.."test drive"..

ayahnya memg minat keta..now anak pun ikut sma..like father like son









No comments:

Post a Comment